Normální

pro dartaCZ/gejmra -) porušení právní vyhlášky a zakonu helperem.

nazdar, potřebují  vyřešit problém s  vedením ktere ma dostatečné pravomoce neboť elite helper i helperka mi tvrdily že oni dostatečná práva nemají. přer asi 5 týdny jsem dostal bezdůvodně 3 týdenní ban za "rozesílání nevhodného obsahu" napsal jsem ticket aby byl tento ban vyřešen a bylo mi řečeno že mi bude odpovězeno NEJPOZDĚJI do 7 dní od napsání ticketu. po uplnulé době jsem došel na teamspeak kde jsem se dozveděl od "Blue_Unicorn628" že k ticketum přištup nema a tak mi nemá jak pomoct, ale že si mam napsat dalši ticket a čekat ZNOVU 7 DNÍ. pote se se mnou domluvila že v patek mam přijit a sežene mi někoho kdo má přistup k ticketum aby se na to podíval. v pátek mi bylo řečeno že mám přijít v sobotu. v sobotu jsem byl konečně zkontaktován helperkou "Blue_Unicorn628 " že prý dnes by mi konečně nějaky Ehelper mohl odpovedět. opět jsem musel čekat v čekarně na elite helpera než jsem byl konečně movnut Ehelperem "cavanis" ktery mi velmi nevhodnou formou odpoveděl že mi není povinen ANI jako ostatní schopen jakkoliv pomoci. z tohoto důvodu jsem chtěl zkontaktovat někoho na vyšží pozici. "cavanis" mi odpoveděl že si musím napsat DALŠÍ ticket a OPĚT ČEKAT misto tohe než aby vas odkazal na starý ticket ktery pry UZAVŘE JAKO VYŘEŠENÝ ačkoliv nebyl jakymkoliv zpusobem vyřešený. mezitím mi byl udělen další ban (3 denní) "zdržování čekarny" od "Blue_Unicorn628" tento ban jsem take řešil s "cavanis". momentalně čekám ZNOVU V ČEKARNĚ než mě movnou aby byl tento ban vyřešen ale druhý ban na 3 tydný se mnou nejsou schopni řešit. dukaz mi nebyl nikdo ochoten dat a od "cavanise" jsem se dozveděl že prý mi nebudě zdělovat ani důvod proč mi ban byl udělen nebot tomu není povinen. s tímto důvodem absolutně nesouhlasím nebot je v rozporu s několika vyhlaškami a zákony jako například  Zákon č. 40/2009 Sb. Vyhláška č. 523/2005 Sb.   Vyhláška č. 208/2017 Sb. a také v rozporu se smluvními podmínkami hicorie. z tohoto důvodu žádám o komunikaci s vedením serveru a vyřešení neadekvátního přistupu ze strany jednotlivcu ATteamu a take rozumnou sankci pro helpera který mě zabanoval bezdůvodně na 3 týdny. 


VeruCZ

Dobrý den,

v souladu s podmínkami projektu Survival-Games.cz (https://survival-games.cz/rules) a také podmínkami TS3 Survival-Games.cz, se kterými registrací na serveru projektu/používáním TS3 projektu souhlasíte, nejsou členové Admin teamu povinni vám poskytovat důkazy.

Vzhledem k tomu, že jste svůj třítýdenní ban začal řešit až po jeho vypršení, není možné dohledat podrobnosti o banu, z toho důvodu nemůžeme vaši stížnost brát v potaz a jakkoliv řešit.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním pěkného dne,
VeruCZ | Hlavní helper | Survival-Games.cz Support

Publikováno dne: 04/10/2020 17:11

Odpovědět na ticket

Přivlastnit si ticket:

Předurčené odpovědi

Detaily ticketu

# 2711
Uživatel tracex
Uživatelské jménotracex
Jméno
Server nickname
Vytvořeno 03/10/2020 17:16
Naposledy aktualizováno 04/10/2020 17:11
Přiřazený administrátor VeruCZ
Kategorie Jiné -> 0
Stáří ticketu30 Dny, 6 Hodiny, 18 Minuty a 38 Sekundy

Historie ticketu

Replied to the ticket.

04/10/2020 17:11


VeruCZ was assigned to ticket.

04/10/2020 17:00


Ticket was created tracex.

03/10/2020 17:16


Zobrazit vše


Survival-Games.cz | Support V2.8 - Změnit jazyk