Normální

Pro Darta (Stížnost na VeruCZ)

Ahoj,



chtěl bych podat stížnost na VeruCZ, opakovaně mi lhala v ticketech, napsala zavádějící informace. Uzavřela tickety, které by neměly být uzavřené. 



V ticketu #2101 mi napsala, že stringy nebyly nalezené v ''eploreru'' přitom sám Helper, který tu prohlídku dělal, napsal: ''A to co jsem Ti nasel v exlporeru je věc, za kterou se banuje. Víš proč v exploreru? Protože autoclicker.exe.". Buď má VeruCZ fake video, nebo mi lže. (https://ctrlv.cz/lAUq). Dále mi na IG napsala, že daný Helper našel nepovolené modifikace v javaw.exe :D, zajímalo by mě proč jsem dostal ban za ''AC'', když jsem měl podle Veru i nepovolené modifikace.



Další ticket #3861 v ticketu píše, že mi podala vysvětlení na IG, přitom na IG mi nenapsala jaké pravidlo bych porušoval, sama mi napsala pokud mám další dotazy ať pošlu ticket. Další její lež byla, že to se mnou řešil cavanis v čekárně, přitom to se mnou řešil _BlakkAngel_ a ten mi řekl, že nemá problém říct Dartovi (Tobě) abys to dopsal do pravidel. 



Dále, asi před 3 měsíci jsem chtěl nahlásit hráče za nadávky, VeruCZ mi řekla, že ten hráč již mute má (na 24h, jeho druhý mute za ten den, takže mu ho nikdo zkrátit nemohl). Po 1 hodině jsem se připojil na server a ten hráč si v klidu psal v chatu.



Tickety, které by podle mě neměly být uzavřené. #3861  #2101 (to absolutně nechápu proč uzavřela) a #1861 (taktéž nechápu proč ticket uzavřela) 



Celkem by mě zajímalo jak je možné, že na odpověď od VeruCZ většinou čekám 5-10 dní, když se věnuje Helperství 2-3 hodiny.



Prosím o vysvětlení těchto lží, pokud to podle Tebe lži nejsou, zkus vyvrátit moji domněnku.



Děkuji, přeji pěkný zbytek dne.




Nick člena AT
VeruCZ

matamar

+ nechápu jak mi může napsat Hl. Helper tohle: '' další dotazy na toto téma mohou být považovány za zneužívání ticket systému.''. - Když se mi na její odpovědi něco nezdá tak se jí na to už pro jistotu nemám ptát, abych náhodou ''nezneužíval ticket systém'' ?

Publikováno dne: 15/11/2020 22:51

DartCZ

Dobrý den,

záznam z prohlídky již bohužel neexistuje a tak nemám jak ověřit správnost prohlídky, jsou to 3 měsíce, což je dlouhá doba na to, držet si v PC několik GB záznamu prohlídky.

Z Vašeho jednání je ale jasně vidět, že se snažíte hledat samou špínu na AT, hledáte skulinky v pravidlech, jste arogantní vůči AT, to že s Vámi někdo komunikuje přes IG je jen dobrá vůle členů Admin týmu a nelze screenshoty z konverzací brát jako nějaký důkaz nebo na základě toho stavět nějakou stížnost na AT. Úplně zcestné mi přijde někoho chytat za slovo, že se v konverzaci přeřekl s nickem, tohle snad nemůžete myslet vážně...

Dále, asi před 3 měsíci jsem chtěl nahlásit hráče za nadávky, VeruCZ mi řekla, že ten hráč již mute má (na 24h, jeho druhý mute za ten den, takže mu ho nikdo zkrátit nemohl). Po 1 hodině jsem se připojil na server a ten hráč si v klidu psal v chatu.

Tohle taky snad nemůžete myslet vážně, hráč si mohl za tu dobu dojít do čekárny pro unmute, jsou to 3 měsíce, což je dlouhá doba na dohledání toho jak to opravdu, čímž je opět vidět vaše snaha co nejvíc počernit SG Helper Tým.

Co se týká zavřených ticketů, tak staré tickety bez odpovědi více jak 7 dní, byli před nedávnem hromadně uzavřeny.

Nikde není psáno do kolika dní Vám člen AT musí odpovědět. Je to podle aktuálního vytížení a vůbec se nedivím, že ve Vašem případě, kdy záměrně vyvoláváte konflikty a zbytečně slovíčkaříte je delay vyšší.

S pozdravem a přáním pěkného dne,
DartCZ | Survival-Games.cz Support

Publikováno dne: 17/11/2020 18:48

matamar

Děkuji Ti, za tvou odpověď, ale mám k ní pár připomínek,

nesnažím se hledat samou špínu na AT, snažím se jen upozornit na chyby AT u mých trestů, kdybych se snažil hledat špínu na AT tak bych tu špínu sdílel dál. 

Nehledám skulinky, jen jsem si četl pravidla a můj problém jsem tam nenašel. Kdybych hledal skulinky tak bych je rovnou i zneužíval, což nedělám.

Arogantní jsem byl pouze v jednom ticketu a to v ticketu s číslem 2101, kvůli toho, že mi přijde vážně smutné, že mi VeruCZ odepíše po 10 dnech s chybou ve slově ''explorer''. Navíc jsem si jistý na 100 %, že to co našel JustDejvid bylo v exploreru.exe. Takže dostala fake nahrávku, nebo mi lže. Bylo mi předem jasné, že se s VeruCZ na unbanu/lepší prohlídce nedomluvím.  Kdybych měl vážně hacky, proč bych byl ochotný podstoupit lepší prohlídku ještě ten den ?

Sám píšeš, že se nedají screenshoty z konverzací brát jako nějaký důkaz, tak proč po mně Veru ten screenshot chtěla?  
Podle mě by tím pádem taky neměla stavět odpověď na tom, že to se mnou už řešila na IG.

Nemyslím si, že se přeřekla s nickem, podle mě byla špatně informovaná, proto by do budoucna mohla více promyslet svoji odpověď a vyvarovat se chybě. Stačilo napsat ''V čekárně to s Vámi již řešil El. Helper''

Přijde mi opravdu smutné, že si ty i Veru myslíte, že jaká koliv zmínka o tom, že Helper udělal něco špatně je ''snaha co nejvíc počernit SG Helper Tým'', SG Helper Tým by se dal počernit o dost jednodušeji, mohl bych se zeptat všech bývalých Helperů na přešlapy Helperů, garantuji Ti, že by mi minimálně jeden, něco řekl. 

Záměrně jsem na SGéčkách vyvolal jen jeden konflikt, přesněji ticket s číslem #1767. Sama VeruCZ si mě pozvala do svojí kanceláře s ještě jedním hráčem a asi 5 Helpery. Veru z toho udělala ještě větší clown fiestu. Buď jsem slepý, nebo jen nevidím kde slovíčkařím. Ještě ani jeden Helper mi nedokázal otevřít oči. Nemyslím si, že na základě toho je delay u odpovědí větší, poprvé když jsem po dlouhé době něco chtěl řešit s El. Helperem (tehdy VeruCZ a JustAmonem) to trvalo dost dlouho.

Chybovat je lidské, ale podle mě by se měl člověk za svoji chybu umět omluvit. Veru chybovala mnohokrát, nedostal jsem od ní jedinou omluvu.

Stížnost na VeruCZ bych za normálních okolností nepsal. Ale pokud bude VeruCZ Hl. Helper na SGéčkách tak si na SG nezahraju. Jaký koliv Hl. Helper by moji prohlídku dokázal lépe vyřešit, bohužel Veru si je na 1000 % jistá, že JustDejvid našel ‚AC‘ jinde.

Publikováno dne: 17/11/2020 21:36

DartCZ

Dobrý den,

jak jsem psal výše, bohužel nemám jak ověřit, pravdivost Vaší stížnosti pro nedostatek důkazů. (Již neexistující záznam z prohlídky).

Ticket tedy uzavírám.

S pozdravem a přáním pěkného dne,
DartCZ | Survival-Games.cz Support

Publikováno dne: 18/11/2020 21:18

Odpovědět na ticket

Přivlastnit si ticket:

Předurčené odpovědi

Detaily ticketu

# 4202
Uživatel matamar
Uživatelské jménomatamar
Jméno
Server nicknamematamar
Vytvořeno 15/11/2020 20:29
Naposledy aktualizováno 18/11/2020 21:18
Přiřazený administrátor DartCZ
Kategorie Člen AT -> 2
Stáří ticketu3 Dny, 0 Hodiny, 49 Minuty a 13 Sekundy

Historie ticketu

Ticket status was changed to Uzavřeno

18/11/2020 21:18


Replied to the ticket.

18/11/2020 21:18


Odpověď na ticket byla přidána matamar.

17/11/2020 21:36


Replied to the ticket.

17/11/2020 18:48


Odpověď na ticket byla přidána matamar.

15/11/2020 22:51


Ticket byl vytvořen matamar.

15/11/2020 20:29


Zobrazit vše


Survival-Games.cz | Support V2.8 - Změnit jazyk