Normální

Stížnost na Helpera

Dobrý den,



chtěl bych si stěžovat na člověka, který na Vašem serveru vykonává post Helpera. Říká si IDontHaveNick. V ticketu #342 jsem v mé odpovědi psal dvě věci, tj. že jsem opětovně zaslal důkaz a napsal jsem mu také jednu připomínku. Na tuto připomínku se mi odpovědi nedostalo, pročež to vypadá, že ji Helper zcela ignoroval, což není zrovna profesionální na to, že máte na serveru denně 2 000 hráčů. Očekával bych lepší přístup. Mnohem spokojenější bych byl v případě, kde by napsal alespoň nějakou reakci, byť by to bylo kupř. jen něco krátkého, ve stylu "Děkuji za připomínku, svou chybu již opakovat nebudu".



Děkuji za pochopení.



S pozdravem



_razorRalfcz


Nick člena AT
IDontHaveNick

DeathlNom

Dobrý den,

děkujeme za nahlášení. Daného Helpera na situaci upozorníme a věříme, že se nebude opakovat

S pozdravem a přáním pěkného dne,
DeathlNom | Survival-Games.cz Support

Publikováno dne: 29/06/2020 23:03

Odpovědět na ticket

Přivlastnit si ticket:

Předurčené odpovědi

Detaily ticketu

# 346
Uživatel _razorRalfcz
Uživatelské jméno_razorRalfcz
Jméno
Server nickname_razorRalfcz
Vytvořeno 24/06/2020 17:57
Naposledy aktualizováno 29/06/2020 23:03
Přiřazený administrátor DeathlNom
Kategorie Člen AT -> 2
Stáří ticketu5 Dny, 5 Hodiny, 5 Minuty a 18 Sekundy

Historie ticketu

Ticket status was changed to Uzavřeno

29/06/2020 23:03


Replied to the ticket.

29/06/2020 23:03


Ticket was created _razorRalfcz.

24/06/2020 17:57


Zobrazit vše


Survival-Games.cz | Support V2.8 - Změnit jazyk