Normální

LobbyTrapdoor

V lobby plugine by mohlo byt zakazanie otvarania trapdoorov



napr:



@EventHandler

public void onDoorClick(PlayerInteractEvent e) {

    Player p = e.getPlayer();

    Block b = e.getClickedBlock();



    if (e.getAction() == Action.RIGHT_CLICK_BLOCK) {

        if (b.getType() == Material.IRON_DOOR_BLOCK || b.getType() == Material.IRON_TRAPDOOR) {

            e.setCanceled(true);

        }

    }

}




YTblockman

Sa mi to podarilo pokazit 

takto by to malo byt :D

@EventHandler
public void onTrapdoor(PlayerInteractEvent e) {
    Player p = e.getPlayer();
    Block b = e.getClickedBlock();

    if (e.getAction() == Action.RIGHT_CLICK_BLOCK) {
        if (b.getType() == Material.TRAPDOOR) {
            e.setCanceled(true);
        }
    }
}

Publikováno dne: 16/11/2020 14:33

Odpovědět na ticket

Přivlastnit si ticket:

Předurčené odpovědi

Detaily ticketu

# 4225
Uživatel YTblockman
Uživatelské jménoYTblockman
Jméno
Server nickname
Vytvořeno 16/11/2020 14:30
Naposledy aktualizováno 16/11/2020 14:33
Přiřazený administrátor Žádná
Kategorie Server -> 2
Stáří ticketu4 Dny, 8 Hodiny, 26 Minuty a 53 Sekundy

Historie ticketu

Odpověď na ticket byla upravena:

Sa mi to podarilo pokazit 

takto by to malo byt :D

@EventHandler
public void onTrapdoor(PlayerInteractEvent e) {
    Player p = e.getPlayer();
    Block b = e.getClickedBlock();

    if (e.getAction() == Action.RIGHT_CLICK_BLOCK) {
        if (b.getType() == Material.TRAPDOOR) {

16/11/2020 14:45


Odpověď na ticket byla upravena:

Sa mi to podarilo pokazit 

takto by to malo byt :D

@EventHandler
public void onTrapdoor(PlayerInteractEvent e) {
    Player p = e.getPlayer();
    Block b = e.getClickedBlock();

    if (e.getAction() == Action.RIGHT_CLICK_BLOCK) {
        if (b.getType() == Material.TRAPDOOR) {
  

16/11/2020 14:45


Odpověď na ticket byla upravena:

Sa mi to podarilo pokazit 

takto by to malo byt :D

@EventHandler
public void onTrapdoor(PlayerInteractEvent e) {
    Player p = e.getPlayer();
    Block b = e.getClickedBlock();

    if (e.getAction() == Action.RIGHT_CLICK_BLOCK) {
        if (b.getType() == Material.TRAPDOOR) {
   &nbs

16/11/2020 14:44


Odpověď na ticket byla upravena:

Sa mi to podarilo pokazit 

takto by to malo byt :D

@EventHandler
public void onTrapdoor(PlayerInteractEvent e) {
    Player p = e.getPlayer();
    Block b = e.getClickedBlock();

    if (e.getAction() == Action.RIGHT_CLICK_BLOCK) {
        if (b.getType() == Material.TRAPDOOR) {
      

16/11/2020 14:41


Ticket reply was modified from:

Sa mi to podarilo pokazit 

takto by to malo byt :D

@EventHandler
public void onTrapdoor(PlayerInteractEvent e) {
    Player p = e.getPlayer();
    Block b = e.getClickedBlock();

    if (e.getAction() == Action.RIGHT_CLICK_BLOCK) {
        if (b.getType() == Material.TRAPDOOR) {
      

16/11/2020 14:33


Ticket reply was added YTblockman.

16/11/2020 14:33


Zobrazit vše


Survival-Games.cz | Support V2.8 - Změnit jazyk