Normální

Tickety

Zdravím, rád bych se zaptal k čemu jsou tyto tickety, když funguje čekárna, která je rychlejší a taky má oproti tomuto systému spoustu výhod. Nepřijde mi to nijak přínosné pro server a je to akorát další zbytečná starost pro helepry. Stejně většinu problémů to nevyřeší a hráči budou akorát přesměrováni do čekárny. Je to akorát další mezikrok, než bude problém skutečně vyřešen.


DeathlNom

Dobrý den,

děkujeme za Váš názor. Ticket systém je přínosný v mnoha věcech, například zvětšuje pokrytí a efektivitu řešení daných problémů. Spousta lidí nemá TeamSpeak3 klienta, aby došli do čekárny. Když už ho ale mají, tak musí tam počkat na příchod Helpera, kdy v pozdějších hodinách (mimo čekárnu) už čeká dlouho a nemusí se dočkat. V ticket systému stačí jen napsat ticket, a až bude Helper dostupný, problém vyřeší a Vaše starost s problémem či dotazem zde mezitím čeká bez nutnosti Vaší přítomnosti.

Další věcí je přenesení odpovědnosti z oficiálního emailu na ticket systém. Místo plné schránky plné desítek různých kategorií a k jednotlivým kategoriím další desítky emailů, které dohromady pak čítají stovky, je přehledost tohoto systému dramaticky zlepšená a účinější na řešení.

Samozřejmě, že čekárna na TS3 stále funguje, přece jen je ještě Account s Ticket systémem v betě a testuje se, ale z hlediska administrace ze strany serveru je ticket systém se službami připojenými lépe spravován a je přehlednější. Nicméně prozatím je tohle možnost hlavně doplňková, a i přesto z dnešního počtu vytvořených ticketu je patrné, že mnoho hráčů tuto službu vítá a hodlá ji i nadále využívat do budoucna.

S pozdravem a přáním pěkného dne,
DeathlNom | Survival-Games.cz Support

Publikováno dne: 21/06/2020 18:58

Odpovědět na ticket

Přivlastnit si ticket:

Předurčené odpovědi

Detaily ticketu

# 107
Uživatel Cajiiicek
Uživatelské jménoCajiiicek
Jméno
Server nicknameCajiiicek
Vytvořeno 21/06/2020 18:46
Naposledy aktualizováno 21/06/2020 18:58
Přiřazený administrátor DeathlNom
Kategorie Server -> 2
Stáří ticketu0 Dny, 0 Hodiny, 16 Minuty a 5 Sekundy

Historie ticketu

Ticket status was changed to Uzavřeno

21/06/2020 19:02


Odpověď na ticket byla upravena:

Dobrý den,

děkujeme za Váš názor. Ticket systém je přínosný v mnoha věcech, například zvětšuje pokrytí a efektivitu řešení daných problémů. Spousta lidí nemá TeamSpeak3 klienta, aby došli do čekárny. Když už ho ale mají, tak musí tam počkat na příchod Helpera, kdy v pozdějších hodinách (mimo čekárnu) už čeká dlouho a nemusí se dočkat. V ticket systému stačí jen napsat ticket, a až bude Helper dostupný, problém vyřeší a Vaše starost s problémem&nb

21/06/2020 19:00


Replied to the ticket.

21/06/2020 18:58


DeathlNom was assigned to ticket.

21/06/2020 18:49


Ticket was created Cajiiicek.

21/06/2020 18:46


Zobrazit vše


Survival-Games.cz | Support V2.8 - Změnit jazyk