Normální

Rising lava - sepsané návrhy na update + bugy

Zdravím, píši ohledně návrhů, které by jste mohly přidat do nové BETA minihry Rising lava.





Opravit bugy:





1, Pokud hodíte warper a stojíte poblíž bariéry, tak se vygeneruje plošinka, která může bariéru zničit, a nahradit snadno zničitelným blokem.



Tím pádem pokud hodíte warpery 2 (druhý relativně o 1Ypos rozdílně, k tomu 1) tak se tyto plošinky vygenerují 2 nad sebou, a když bloky hráč zničí může dojít k proboření bariéry, a následnému probugování hráče ven z herní zóny.



Naštestí ho pak zabije fallback, ale myslím že by jste to mohly opravit, a že plošinka vygenerovaná warperem nebude moci nahradit bariéry... Může to totiž ve vzácných případech zabít hráče, aniž by si to předem plánoval.





2, Bug s teleportujícím se (nesebratelným) powerupem. Občas se může stát, že kterýkoli powerup se bude teleportovat nahoru, pak spadne dolu, a tak do nekonečna... Na tento bug už jsem narazil vícekrát, a vidí ho i ostatní, tím pádem je chyba na straně serveru...





3, Zakázat pokládání dveří apod. bloků na nejvyšší možné Y pozici. (hráč se tak může dostat 1 blok nad build limit, a jednoduše vyhrát hru v eventu sudden death)





4, Smrt bez zvuku: Pokud zemřete, nemusí se vám přehrát nijaký zvuk, působí to divně a obyčejně. Navrhuji přidat nějaké vizuální efekty + zvuk, který hráče upozorní na to že zemřel, jako velkou událost. :D



A, new Sound(entity.enderDragon.growl)



B, new Sound(random.explode)



C, player.effect(blindness lvl 1, duration: 3)



D, player.effect(nausea lvl1, duration: 5)



E, player.title (ChatColor.DARK_RED + "You DIED!")



F, player.subtitle (ChatColor.GOLD + "Try it again :)")



G, if(paty blok nad hracem = air){player.teleport(~ ~5 ~)}







Rozmyslet, případně přidat tyto návrhy:





1, Nový powerup: 32x nějaký block (př. hráč může ze země sebrat powerup ve formě 32x bloků stonu... ať je začátek i o něčem jiném než o težení dřeva :))





2, Potlačení lagů, a náročnosti minihry -



A, Při připojení hráče na RL server mu do chatu hodit link, na stažení optifinu dle jeho MC verze, a doporučit ať hraje s verzí 1.8 kvůli kompabilitě(většina hráčů netuší, proč se jim hra tak buguje). Ideálně, kdyby šlo detekovat jeho verzi a zda má optifine už stažený. (navrhovaný vzhled: Ahoj, prosím stáhni si optifine {link} a hraj s verzí 1.8 pro lepší herní zážitek :))



B, Nahrazovat nepotřebné/neviditelné oblasti lávy vzduchem, či bariérami. (bariéry/vzduch rozhodně nesekají tolik, jako nesolidní, neuplný, animovaný blok lávy). Musí se mazat pouze láva, která je více než 3 bloky pod hladinou... (Když je hráč víc jak 2 bloky pod hladinou lávy,         stejně ho to zabije ať už má fire resistance nebo ne, tím pádem nemá šanci na to přijít...)





3, Zlepšení funkce warperu: Hrozně moc hráčů štve, že když hodí warper do bariéry, přijdou o něj. Navrhuji, aby se normálně vygenerovala plošinka, na místě dopadu warperu (pokud by nedopadl na zeď, nechal bych to jak to normálně je :D a plošinku vygeneroval ve vzduchu). Pokud by warper dopadl na horní border, plošinka by se vygenerovala v maximální dostupné Y pozici. (tedy 3 bloky pod horním borderem)





4, Vylepšení bridge eggu: Cením, že jste bridge egg už vylepšili, a že nespawne jen 3 bloky a ještě k tomu nad ůrovní hlavy. Teď už je použitelný... Ale stejně mám pár dalších doplňků na to, jak ho vylepšit :).



A, Vygenerovat blok na ůplně každé pozici, kterou bridge egg proletí (občas dost bloků vynechá, a dost možná zajistí hráčovi při přecházení smrt)



B, Každý blok, vygenerovaný B eggem, by z momentální lokace vydal zvuk (něco jako random.click). Myslím že by to bylo uspokojující, a hráči by B egg více sbírali :).





5,  Nový powerup: water bucket (nesmí být možný vznik cobblestonu či obsidiánu. zkrátka ignorovat styk lávy a vody). Slouží: k uhasení bloků, hráče či k šanci přežití pádu z výšky. Myslím že by to hodně hráčů ocenilo, a více by RL hráli. (případně přidat alespoň lahvičku vody)





6, Nový powerup: Lightning arrow: Něco jako explosive arrow, akorát spawne na místě dopadu blesk, který může hráče zapálit a dát mu slušný damage{hodí se k návrhu č. 5}, případně zapálit jeho plošinku, pokud bude ze dřeva(jiná forma ničení bloků než u TNT arrow - záleží na materiálu). Pak by hráči více taktizovali...





7, Nový powerup: speed potion: Speed potion lvl 1 na 30 sekund.





8, PLAY AGAIN: pokud by hráč zemřel, ale nechtěl by hru spectatovat, tak může použít item, který obdrží ve spectate modu. Jedná se o možnost hrát minuhru znovu, aniž by jste hráč musel odpojovat a hledat další server... Připojit se na jiný server zabere to poměrně dost času, a myslím že by jste to měli přidat... Potom bude mít hráč o hodně větší chuť si to zopakovat, než hledat jiný volný server... Fungovalo by to podobně jako lobby clock (po 3s po použití by to hráče teleportovalo na jiný RL server, pokud by to do 3s zmáčknul opakovaně, akce by se zrušila) Vyhledalo by to RL server, na kterém je nejvíce hráčů a tam by ho to připojilo...







To je vše :) byl bych rád kdyby jste to promysleli, a odepsali. V případě nějakých dotazů mě prosím kontaktujte: 



DC: JaLi CZ#7860



Mail: [email protected]



Nick: JaLi_CZ





Děkuji za pozornost... JaLi


JaLiCZ

*oprava -

Místo water bucketu bych přidal 2 nové powerupy: 

1, Water splash potion: nový powerup: prostě water splash potion bez efektů, pouze k uhasení, aby hráč neuhořel i přes to, že má téměř full hp :D

2, jump: nový powerup: slime ball, který při použití (pravým kliknutím) vygeneruje pod hráčem plošinku ze slime blocků(slime block nesmí replacenout bariéru apod... (normální bloky ano)), a tím ho při dopadu bez falldamage vyboostí nahoru. Potom by byla minihra zajímavější napínavější, a hlavně by boom sword nebyl tak moc op, a bylo by to o něčem jiném, než o beznadějném padání do lávy... (vím že vy to šlo také přes player.velocity, ale nechal bych tam ty slime blocky, aby měl hráč po odrazu kam dopadnout :) )

Zapoměl jsem na kity :D

Kity:

1, Basic kit: iron axe, iron pickaxe, bow (players receive a bow in PVP event)

2, Arhcer: basic kit+ 3x TNT arrow (free for ranked players (else cost: 25000 gems))

3, Runner: basic kit + speed 1 (duration: -----) (free for ranked players (else cost: 25000 gems)

4, Builder: 64x endstone + basic kit (free for ranked players (else cost: 28000 gems)

5, Enderman: 1x jump (new powerup), basic kit + 3x warper (free for ranked players (else cost: 26000 gems)

6, Miner: Haste effect(lvl:2, duration:-----) (free for ranked players (else cost: 30000 gems)

7, Healer: renegeration effect (lvl:1, duration:----) (free for ranked players (else cost: 25000 gems)

8, Fighter: Strenght effect (lvl1, duration:----) (free for ranked players (else cost: 32000 gems)

Dosud neni v RL možnost, jak se rychle vyhealovat:

instant +6hp (for every kill) (3 cele hp), hráče by to motivovalo k tomu, aby více fightili, a aby se hráč po killu alespoň trochu vyhealovali, než aby se pak branili s 1hp

Publikováno dne: 15/11/2020 16:41

Odpovědět na ticket

Přivlastnit si ticket:

Předurčené odpovědi

Detaily ticketu

# 4173
Uživatel JaLiCZ
Uživatelské jménoJaLiCZ
Jméno
Server nicknameJaLi_CZ
Vytvořeno 14/11/2020 21:49
Naposledy aktualizováno 15/11/2020 16:41
Přiřazený administrátor Žádná
Kategorie Nápady na vylepšení serveru -> 0
Stáří ticketu6 Dny, 1 Hodina, 7 Minuty a 44 Sekundy

Historie ticketu

Odpověď na ticket byla upravena:

*oprava -

Místo water bucketu bych přidal 2 nové powerupy: 

1, Water splash potion: nový powerup: prostě water splash potion bez efektů, pouze k uhasení, aby hráč neuhořel i přes to, že má téměř full hp :D

2, jump: nový powerup: slime ball, který při použití (pravým kliknutím) vygeneruje pod hráčem plošinku ze slime blocků(slime block nesmí replacenout bariéru apod... (normální bloky ano)), a tím ho při dopadu bez f

16/11/2020 07:55


Odpověď na ticket byla upravena:

*oprava -

Místo water bucketu bych přidal 2 nové powerupy: 

1, Water splash potion: nový powerup: prostě water splash potion bez efektů, pouze k uhasení, aby hráč neuhořel i přes to, že má téměř full hp :D

2, jump: nový powerup: slime ball, který při použití (pravým kliknutím) vygeneruje pod hráčem plošinku ze slime blocků(slime block nesmí replacenout bariéru apod... (normální bloky ano)), a tím ho při dopadu bez f

15/11/2020 16:43


Odpověď na ticket byla přidána JaLiCZ.

15/11/2020 16:41


Ticket byl vytvořen JaLiCZ.

14/11/2020 21:49


Zobrazit vše


Survival-Games.cz | Support V2.8 - Změnit jazyk